Čl. 1. Úvodné ustanovenia
Čl. 2. Informácie o tovare a cene
Čl. 3. Objednanie tovaru
Čl. 4. Potvrdenie objednávky
Čl. 5. Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy
o Ak predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 15 ods. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Z.z., spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do 14 dní odo dňa
o Ak predávajúci poskytol spotrebiteľovi informácie podľa § 15 ods. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Z.z. až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa § 20 ods. 1 zákona č. 10/2024 Z.z., lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť.
o Ak predávajúci neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 20 ods. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Z.z. ani v dodatočnej lehote podľa § 20 ods. 2 zákona č. 108/2024 Z.z., lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa § 20 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z.
o a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
o b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
o c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
o d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
o e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
o f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
o g) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
o h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
o i) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
o j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
o k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
o l) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa ust. § 17 ods. 12 písm. b) zákona č. 108/2024 Z. z. alebo ods. 13 písm. b) zákona č. 108/2024 Z. z., ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
Čl. 6. Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky
Čl. 7. Platobné podmienky
Čl. 8. Podmienky dodania tovaru
- cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu);
- u ceny tovaru chýba alebo je navyše jedna či viac číslic;
- zľava na tovaru presahuje viac ako 50%, bez toho aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom.
• zľavový poukaz je použitý na iný tovar, pre ktorý bol určený;
• zľavový poukaz je použitý v spojení s inou zľavou, a to aj napriek tomu, že sčítanie týchto zliav nebolo vyslovene zakázané;
• zľavový poukaz je použitý na nákup, ktorý nedosahuje minimálnej stanovenej ceny;
• Domoss zistí, že zľavový poukaz bol už použitý.
Čl. 9. Reklamačný poriadok
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná.
Čl. 10. Spracovanie osobných údajov
(1) Predávajúci je oprávnený spracovať osobné údaje spotrebiteľa bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov spotrebiteľa je vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch so spotrebiteľom a je nevyhnutné na plnenie záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy .
Ide o údaje nevyhnutné pre :
- vystavenie potrebných dokladov v súlade s platnými predpismi , pri kontaktovaní spotrebiteľa v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru
- vedenia účtovníctva , auditu , vybavovania sťažností a reklamácií
(2) Rozsah spracúvaných údajov je v minimálnom rozsahu nevyhnutnom na naplnenie našich zmluvných záväzkov tak , aby boli súčasne splnené všetky zákonné povinnosti a súčasne predávajúci chránil oprávnené záujmy spotrebiteľa .
Rozsah spracúvaných údajov je : krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo, ostatné údaje súvisiace s objednávkou , resp. platbou za dodávku tovarov a služieb a v prípade žiadosti o poskytnutie spotrebiteľského úveru aj iné údaje potrebné k poskytnutiu spotrebiteľského úveru .
Poskytnutie osobných údajov spotrebiteľom podľa bodu 3 a 5b tohto článku je dobrovoľné a na účely uvedené v týchto bodoch .
Predávajúci zodpovedá za to, že osobné údaje spotrebiteľa nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru, respektíve v prípadoch, v rozsahu a za podmienok podľa týchto obchodných podmienok.
(3) Spotrebiteľ môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Spotrebiteľ udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov spotrebiteľa. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov spotrebiteľa.
(4) V prípade, že si spotrebiteľ pri registrácii vyžiada zasielanie aktuálnych informácií o ponuke predávajúceho označením príslušného poľa, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na emailovú adresu uvedenú spotrebiteľom. O zrušenie tejto služby môže spotrebiteľ požiadať elektronickou poštou na adrese: topkupelna@domoss.sk.
(5) Predávajúci oznamuje týmto spotrebiteľovi, že v súlade s platnou legislatívou a to najmä nariadenia EU 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov pri spracúvaní osobných údajov spotrebiteľa budú poskytnuté osobné údaje spotrebiteľa tretím stranám , ktoré sa budú podieľať na realizácii zmluvného vzťahu . Dopravu si volí spotrebiteľ.
Predávajúci poskytuje spotrebiteľom dopravné služby prostredníctvom spoločností: Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36 631 124, DirectParcelDistribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, IČO: 35 834 498, Geis SK s.r.o., Trňanská 6, 960 01 Zvolen, IČO: 31 324 428, GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36 624 942, SDS, s.r.o. Družby 22, 974 01, Banská Bystrica, IČO: 45497885, I2M , s.r.o., Tomášovská 121/1, 900 29 Nová Dedinka, IČO: 48 069 892, Packeta Slovakia s. r. o., Kopčianska 3338/82A, 851 01, Bratislava, IČO: 48136999.
Ak spotrebiteľ v procese objednávania nezačiarkne pole "Nesúhlasím so zaslaním dotazníka spokojnosti v rámci programu Overené zákazníkmi, ktorý pomôže zlepšovať naše služby.", spotrebiteľ súhlasí s tým, aby predávajúci poskytol osobné údaje spotrebiteľa potrebné na doručenie dotazníku spokojnosti s nákupom na internetovej stránke predávajúceho (v rozsahu emailová adresa, obsah objednávky) nezávislým hodnotiacim spoločnostiam: portál Heureka.sk (Allegro Group CZ, s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 24725382), portál Najnakup.sk (MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín, IČO: 44325894), portál Pricemania.sk (Pricemania s. r. o., Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava, IČO: 43860559). Predávajúci následne poskytne hodnotiacim spoločnostiam emailovú adresu spotrebiteľa a obsah jeho objednávky.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
(6) Marketingovú komunikáciu so zákazníkmi , ktorí už v spoločnosti Domoss Technika a.s. urobili nákup a ktorých kontaktnú emailovú adresu predávajúci získal v súvislosti s predajom podobných (resp. identických) tovarov a služieb uskutočňuje spoločnosť na právnom základe oprávneného záujmu podľa čl. 6 ods.1 písm. f ) GDPR v súvislosti s § 62 ods. 3 Zákona o elektronických komunikáciách.
Zákazník sa môže kedykoľvek v každom marketingovo zameranom emaily odhlásiť zakliknutím „odhlásiť“. Zákazník má právo kedykoľvek účinne namietať proti spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu vrátane profilovania . Súhlas so spracovaním osobných údajov udeľuje zákazník len na dobu trvania danej aktivity zo strany predávajúceho , resp. do termínu spracovania odhlášky zákazníka z odberu daných marketingových aktivít predávajúceho .
(7)Pokiaľ predávajúci využijete marketingové aktivity, ako sú sledovanie a vyhodnocovanie on-line či off-line aktivít svojich zákazníkov na webových stránkach, spájanie týchto údajov o nich z rôznych zdrojov (napr. zo sociálnych sietí) na lepšie cielenie reklamy a na zasielanie personalizovaných e-mailov je potrebný súhlas dotknutej osoby . V prípade, že zákazník udelil predávajúcemu súhlas na realizáciu uvedených aktivít tak môže zákazník kedykoľvek súhlas odvolať .
(8) Pri poskytovaní spotrebiteľských úverov spolupracuje predávajúci so spoločnosťami Cofidis a.s., Home Credit Slovakia, a.s., Quatro a sme oprávnení poskytovať všetku súčinnosť pri vybavovaní žiadostí klientov o poskytnutie spotrebiteľských úverov.
(9) Predávajúci využíva funkciu "Remarketing" od spoločnosti Google, ktorá zaznamenáva pohyb zákazníka vrámci stránky www.topkupelna.sk a následne na iných stránkach zobrazuje zákazníkovi reklamy našej spoločnosti relevantné k jeho návšteve. Pri tejto činnosti nedochádza k zaznamenávaniu osobných údajov alebo iných údajov okrem informácií o navštívených stránkach na www.topkupelna.sk. Informácie o pohybe zákazníka na stránke sa ukladajú v jeho internetovom prehliadači a spoločnosť Google ich načítava pri návšteve iných stránok za účelom výberu reklám. Toto správanie môže zákazník zrušiť na stránkach spoločnosti Google alebo podľa návodu na stránke Network Advertising Initiative (v angličtine). Predvoľby zobrazovaných reklám môžete zmeniť na stránkach spoločnosti Google. Môžete taktiež zakázať používanie súborov "cookies" tretích strán v nastavení Vášho prehliadača.
(10) Spotrebiteľ môže požiadať o výpis evidovaných osobných údajov, zmenu alebo výmaz svojich osobných údajov písomne elektronickou poštou na adrese topkupelna@domoss.sk. V prípadoch, v ktorých predávajúci spracúva osobné údaje spotrebiteľa na základe jeho súhlasu, súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu spotrebiteľom predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. V prípade, že v účtovnom systéme boli zaevidované daňové doklady, ktorých evidencia vyžaduje evidenciu osobných údajov (napr. faktúra), takéto údaje nie je možné vymazať z dôvodu ich zákonne požadovanej archivácie.
(11) Spotrebiteľ má najmä právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať:
Rovnako tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, IČO: 36 064 220, tel. č.: +421 2 3231 3220, https://dataprotection.gov.sk/uoou/
Čl. 11. Reklamácie poškodenia doručeného tovaru
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá sa na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte.
Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať, čo najskôr prepravcu, alebo našu spoločnosť prostredníctvom reklamačného formuláru na stránke/e-mailom.
Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)Slovenská pošta (balíkomat) - pri doručení do Balíkomatu neopúšťajte priestor pokrytý jeho kamerami a skontrolujte vonkajšie balenie. Ak nesie známky poškodenia alebo nepovolenej manipulácie, uplatnite reklamáciu na obrazovke Balíkomatu - následne balík vrátite naspäť do prepážky.
DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.
GLS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.
GEIS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.
SDS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.
I2M - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.
Packeta - ak je obal poškodený, odporúčame nepreberať zásielku. Dodatočne zistené poškodenie oznámiť do 2 pracovných dní.
- Pri doručení dôkladne skontrolujte balenie (aj zospodu). Ak zistíte, že balenie nesie známky mierneho poškodenia, zásielku odporúčame neprebrať. V prípade, že tovar preberiete, odporúčame uviesť poškodenie do preberacieho protokolu ak daným protokolom kuriérska spoločnosť disponuje. Ak zistíte, že balenie nesie známky vážneho poškodenia, zásielku odmietnite a informujte nás emailom.
- Po doručení bezodkladne a dôkladne skontrolujte obsah balíku. Ak dodatočne zistíte, že tovar je poškodený alebo nekompletný, kontaktujte nás prostredníctvom reklamačného formuláru na https://www.topkupelna.sk/module/domossforms/poskodenytovar alebo e-mailom na topkupelna@domoss.sk.
- Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré neboli zjavné pri jeho prevzatí, je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po prevzatí tovaru, najneskôr do 24 hodín od jeho prevzatia. Neskoršie reklamácie si bude môcť kupujúci uplatniť len ak preukáže, že reklamované vady mal tovaru už v čase jeho prevzatia kupujúcim od dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie tovaru v priebehu dopravy nesie dopravca. Prepravovaný tovar je poistený.
- Odporúčame, aby ste si po dobu 14 dní ponechali všetky obalové materiály, v ktorých bol výrobok alebo jeho súčasti dodané. Taktiež odporúčame veľmi opatrné zaobchádzanie s výrobkom počas tejto doby a ponechať všetky ochranné fólie na tovare. Pokiaľ sa rozhodnete výrobok do, je dôležité, aby bol nepoškodený, neniesol známky používania a bol v kompletnom balení (Obchodné podmienky, čl. 5, ods. 3).
Čl. 12. Možnosti uplatnenia zľavových kupónov a kariet a platba elektronickými poukážkami
(1) V košíku si môžete uplatniť 3% a 5% zľavu z karty Sphere, zľavové kódy z našich newsletterov. Iné zľavové karty či kupóny aktuálne v online objednávkach neakceptujeme. 3% a 5% zľavu z karty Sphere nie je možné uplatniť pri tovaroch už s iným aktívnym zľavovým kupónom.
(2) Pri nákupe cez internet akceptujeme elektronické poukážky Edenred e-ticket, Benefit plus.
Edenred e-ticket postup:
Kód poukážky zadajte do poznámky v 3. kroku košíka. Poukážka je spracovávaná ručne po odoslaní objednávky, v košíku teda žiadnu zmenu neuvidíte.
Ak poukážka nepokryje celú hodnotu objednávky, v kroku s výberom spôsobu platby prosím zvoľte dobierku alebo platbu prevodom. Pri platbe na dobierku tovar odošleme tak, aby ste platili iba toľko koľko je ešte potrebné doplatiť. Pri platbe prevodom na účet Vám pošleme predfaktúru so sumou, ktorú treba doplatiť prevodom na účet.
Ak poukážka pokryje celú hodnotu objednávky, v kroku s výberom spôsobu platby si vyberte "prevodom na účet". Po ručnom spracovaní poukážky objednávku pripravíme na vydanie/odoslanie.
Benefit plus postup:
Pri nákupe cez internet akceptujeme elektronické poukážky Benefit plus, ktoré je možné uplatniť na celý sortiment. Poukážku si vytvorte na stránke Úvodní stránka - Benefit Plus (benefit-plus.eu). Pri vytváraní kupónu zadajte predajňu Domoss Piešťany.
Ak poukážka nepokryje celú hodnotu objednávky, v kroku s výberom spôsobu platby prosím zvoľte dobierku alebo platbu prevodom. Pri platbe na dobierku tovar odošleme tak, aby ste platili iba toľko koľko je ešte potrebné doplatiť. Pri platbe prevodom na účet Vám pošleme predfaktúru so sumou, ktorú treba doplatiť prevodom na účet.
Ak poukážka pokryje celú hodnotu objednávky, v kroku s výberom spôsobu platby si vyberte "prevodom na účet". Po ručnom spracovaní poukážky objednávku pripravíme na vydanie/odoslanie.
Čl. 13. Účtovanie skladného
Účtovanie skladného pokiaľ zákazník požaduje tovar uchovať na sklade dlhšie ako 3 dni od vytvorenia objednávky
Kupujúcemu nie je účtovaný žiaden poplatok pokiaľ zákazník požaduje tovar uschovať na sklade predávajúceho nie dlhšie ako 3 dni od vytvorenia objednávky. Kupujúcemu je účtované skladné vo výške 1€ každý začatý deň, pokiaľ ubehla doba, počas ktorej predávajúci uchováva tovar na sklade bezplatne. Tovar vieme podržať na sklade max. 30 dní od objednania. Vo Vianočnom období t.j. 1.11. - 23.12. je možné podržať tovar na sklade max. 14 dní.
Účtovanie skladného za neprevzatý tovar
Pokiaľ si zákazník neprevezme vybavenú reklamáciu do tridsiatich (30) dní od vybavenia reklamácie, bude mu účtované skladné vo výške 0,50,- EUR za každý aj začatý deň neprevzatia tovaru od ukončenia reklamačného konania.
Pokiaľ si však Klient tovar neprevezme ani do lehoty, keď výška skladného prevýši cenu reklamovaného tovaru, bude tento tovar použitý na úhradu skladného.
Čl. 14. Hodnotenia produktov
Spotrebiteľ môže na stránke www.topkupelna.sk zanechať hodnotenie produktu v časti "recenzie" v náhľade produktu. Recenzie na produkt môže napísať ktokoľvek kto nakúpil na e-shope www.topkupelna.sk. Dané recenzie podliehajú schvaľovaniu. Uverejňujeme pozitívne aj negatívne recenzie. Neuverejňujeme recenzie, ktoré nespadajú hodnoteniu recenzovanému produktu alebo obsahujú vulgarizmy.
Na stránke www.topkupelna.sk taktiež zobrazujeme recenzie, ktoré boli uverejnené na portáli www.heureka.sk a boli priamo nakúpené v e-shope www.topkupelna.sk. Tieto recenzie sú oddelené s recenziami písanými priamo na stránke www.topkupelna.sk logom Heureka. Dané recenzie napísal spotrebiteľ priamo na stránke www.heureka.sk a podmienkou jej uverejnenia na www.topkupelna.sk je nákup daného produktu na stránke www.topkupelna.sk.
Čl. 15 Dodacie podmienky
(1) Štandardné doručenie kuriérom
- Objednaný tovar Vám odošleme najneskôr do 2och pracovných dní v rámci celej Slovenskej republiky, pokiaľ si tovar objednáte do 11-tej hodiny a je skladom*
- Tovar bude doručený po prvé uzamykateľné dvere
- Vami objednaný tovar bude doručený kuriérskymi spoločnosťami : Slovenská pošta, GLS, DPD, Packeta, Geis (Cargo), SDS (Cargo), I2M (Cargo) alebo vlastnou prepravnou službou DOMOSS.
- Pri platbe na dobierku Vám bude naúčtované automaticky v nákupnom procese 1 € dobierka (neplatí pri platbe kartou alebo prevodom)
- Platba na dobierku je možná platobnou kartou okrem dodania tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti I2M,GEIS (Cargo)
- Tovar doručujeme iba v rámci Slovenskej republiky
*Pri odoslaní tovaru môže dôjsť k omeškaniu jeho odoslania z dôvodu mimoriadnych okolností napr. prekročenie kapacity auta, porucha na aute, živelná pohroma. Odoslanie tovaru, ktorý je na sklade na kuchynskom/kúpeľňovom štúdiu zvyčajne trvá 2-3 týždne nakoľko je nutné tovar vymontovať z kuchynskej linky a následne presunúť do skladu na zabalenie a odoslanie.
(2) Prémiové doručenie kuriérom GEIS HDP
Službu si viete zvoliť v košíku v kroku "04. Doručenie", služba zahŕňa:
- Doručenie a umiestnenie tovaru na konkrétne miesto určené príjemcom na ktorékoľvek poschodie.
- Počet doručujúcich osôb - 2
- Dodacia lehota 2 - 4 prac. dni*
- SMS avízo v deň prevzatia zásielky do prepravy
- Online sledovanie zásielky
- Vynáška na poschodie**
- 1 pokus o doručenie
- odstránenie a odvoz prepravných obalov***
- odvoz starého spotrebiča pri výmene za nový****
*dodacia lehota pri americkej chladničke je na 3-4 pracovný deň po prevzatí do prepravy
**v prípade vynášky nad 2. poschodie je celková hmotnosť zásielky obmedzená na 200 kg pri dodržaní maximálnej hmotnosti jedného kusu 80
***iba obaly z plastu a papiera
****starý spotrebič musí byť odpojený od el. siete, prívodu vody, odpadu a musí byť pripravený prázdny, suchý na mieste doručenia
(3) Balík na poštu/BalíkoBox
- Objednaný tovar Vám odošleme najneskôr do 2och pracovných dní v rámci celej Slovenskej republiky, pokiaľ si tovar objednáte do 11-tej hodiny a je skladom*
- Tovar bude doručený na zvolenú poštu alebo BalíkoBox
- Pri platbe na dobierku Vám bude naúčtované automaticky v nákupnom procese 1 € dobierka (neplatí pri platbe kartou alebo prevodom)
- Tovar doručujeme iba v rámci Slovenskej republiky
*Pri odoslaní tovaru môže dôjsť k omeškaniu jeho odoslania z dôvodu mimoriadnych okolností napr. prekročenie kapacity auta, porucha na aute, živelná pohroma.
(4) Osobný odber
- Tovar je možné vyzdvihnúť iba po e-mailovej a SMS výzve
- Tovar držíme v rezervácií na osobný odber maximálne po dobu 7 dní, pokiaľ nebolo dohodnuté inak
- Pri osobnom odbere je účtovaný jedno-rázový manipulačný poplatok 1€
- Tovar je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou
Kde si viete tovar vyzdvihnúť:
Piešťany: https://www.topkupelna.sk/page/4/elektro-domoss-euronics-piestany
Dolný Kubín: https://www.topkupelna.sk/page/31/elektro-domoss-euronics-dolny-kubin
Čas vyzdvihnutia objednaného tovaru na osobný odber:
DOMOSS Piešťany: Pondelok - Piatok: 09:00 – 17:30, sobota 9:00 - 12:00
DOMOSS Kubín: Pondelok - Sobota: 08:00 – 18:00
Tovar nie je možné vyzdvihnúť v našich kúpeľňových a kuchynských štúdiách v Bratislave, Trnave a Trenčíne.
(5) Domoss rozvoz
Individuálny cenník pre zákazníkov z Piešťan a okolia - výnos tovaru, zapojenie spotrebiča
- cena prepravy veľkých spotrebičov pre zákazníkov z Piešťan a okolia - 5€ (neplatí pri dovoze za prvé uzamykateľné dvere ak je pri tovare doprava zadarmo)
- cena služby o rozbalenie a zapojenie spotrebiča (platí iba pre práčky), odvoz obalov ZDARMA - napíšte danú požiadavku do poznámky v košíku
- cena odvozu starého spotrebiča - 5€ - napíšte danú požiadavku do poznámky v košíku
- výnos tovaru na 4. a viac poschodí v Piešťanoch a okolí - 10€ - napíšte danú požiadavku do poznámky v košíku*
- POZOR!!!! Pri dovoze tovaru "Obklady a dlažby" je potrebné aby mal zákazník zabezpečenú pomoc pri vykladaní tovaru z auta dodávateľa POZOR!!!!
*platí v prípade, že sa tovar nezmestí do výťahu. Ak bytovka nedisponuje výťahom, napíšte to do poznámky.
- okolie Piešťan sa rozumie:
Trebatice, Borovce, Rakovice, Veselé, Dubovany, V. Kostoľany, Pečeňady, Žlkovce, Trakovice, Červeník, Madunice, Leopoldov, Vrbové, Dolný Lopašov, Kočín, Lančár, Chtelnica, Šterusy, Nižná, Prašník, Drahovce, Krakovany, V. Orvište, Ostrov, Bašovce, Očkov, Pobedim, Podolie, Čachtice, Hrachovište, Krajné, Stará Turá, H. Streda, Brunovce, Potvorice, Považany, Lubina, Bzince pod Javorinou, NMnV, Banka, Moravany, Ducové, Hubina, Modrová, Stará a Nová Lehota, Modrovka, Lúka, Hrádok, Hôrka nad Váhom, Kočovce, Rakoľuby, Ratnovce, Sokolovce, Koplotovce, Hlohovec
vypracovanie grafického návrhu kúpeľne na základe vašich požiadaviek
pri kúpe vám poradíme s výberom sortimentu s ohľadom na úsporu vody, technicky zladíme tovar a vypracujeme cenovú ponuku
Vyše 5 000 produktov skladom od etablovaných výrobcov
Nákup s garanciou kvality a 100% istotou bezpečia
Copyright © 2016 - 2024 DOMOSS TECHNIKA, a.s. Všetky práva vyhradené.